O kreowaniu marki terytorialnej podczas Międzynarodowej Konferencji

29 listopada 2019

O kreowaniu marki terytorialnej podczas Międzynarodowej Konferencji

Celem przedsięwzięcie pn. „Marka terytorialna – jak ją kreować, wzmacniać i promować z korzyścią dla gospodarki turystycznej” jest budowanie i rozwijanie lokalnej, regionalnej i narodowej marki turystycznej oraz wdrażanie pozytywnych praktyk. Jest to okazja również do merytorycznego spotkania B2B, zarówno dla przedstawicieli obiektów hotelarskich, jak i zarządców atrakcji turystycznych, którzy dowiedzą się jak poszerzyć kanały dystrybucji swojej oferty. Pracownicy biur informacji turystycznej mogą również wziąć udział w szkoleniu z zakresu profesjonalnej obsługi turystów zagranicznych.

Drugiego dnia spotkania, 30 listopada odbędą się również moderowane panele dyskusyjne, podczas których zaprezentowane zostaną efekty działań w zakresie rozwijania marek terytorialnych. Tematem rozmów będzie także kondycja turystyki i promocji turystycznej.

Konferencja jest merytorycznym uzupełnieniem Międzynarodowych Targów Turystyki Wiejskiej i Aktywnej AGROTRAVEL & Active Life, które rozpoczynają  się w Targach Kielce w sobotę, 30 listopada i potrwają do niedzieli, 1 grudnia.