BLOG: Trendy eventowe 2017

20 września 2017

BLOG: Trendy eventowe 2017

Branża eventowa zmienia się z roku na rok. Organizatorzy prześcigają się w coraz to nowszych pomysłach na to, jak sprawić, aby uczestnicy zapamiętali wydarzenie, a zakładane cele biznesowe zostały osiągnięte. Jakie trendy są aktualne?

 

Podziel się Twoim eventem z wszystkimi i na różnych kanałach

Żyjemy w dobie internetu i dodanie niewielkiej galerii po wydarzeniu już nie wystarczy. Technologia daje nam wiele możliwości. Zróbmy transmisję na żywo, odpowiadajmy na pytania z mediów społecznościowych i dodawajmy zdjęcia podczas wydarzenia. Dzięki temu dotrzecie do dużej grupy, ludzi, którzy w przyszłości mogą być dobrymi kandydatami na uczestników Waszych wydarzeń i klientami.

 

Nawiązuj do lokalności

Twoja marka jest globalna, a Wasze produkty i usługi znane na całym świecie? To dobry powód, żeby na przekór temu nawiązywać do lokalności. Każde miejsce, w którym organizujecie event ma jakąś historię. W dobie globalizacji Wasi klienci chcą coraz więcej nawiązań do swojego miasta/regionu. Wykorzystaj to!

 

Pozwól uczestnikom działać

Dawno minęły czasy, kiedy to organizator wydarzenia był jego królem. Przecież event powstaje dla jego uczestników. Pozwól im działać. Niech mają możliwość np. wpłynięcia na program przed wydarzeniem. Daj im możliwość zadawania pytań i oceniania na bieżąco wydarzenia. Dzięki takim zabiegom uczestnicy poczują się docenieni, a przekazane uwagi pozwolą Tobie udoskonalić kolejne wydarzenia.

 

Pozostaw pozytywne przesłanie

Zastanawiając się czego brakuje na wielu eventach możemy dojść do jednego wniosku - brakuje pozytywności. Tematyka wydarzenia determinuje często jego powagę, ale pomyślcie nad pozytywnym przesłaniem, które może ono nieść.

 

Stwórz wyjątkowe doświadczenia

Niech Wasze wydarzenie będzie czymś, o czym uczestnicy będą mówić jeszcze wiele tygodni, a ich media społecznościowe to pokazywać wiele dni. Jednym z argumentów dlaczego nie bierzemy udziału w wydarzeniach branżowych jest ich monotonia. Przełam rutynę i zaskocz uczestników. Nie musisz mieć ogromnych możliwości logistycznych czy finansowych - liczy się pomysł!